Sattığımız tüm ürünler ithalatçı veya imalatçı firma garantisi altındadır. Arızalı ürününüzü faturası veya garanti belgesi ile birlikte, garanti belgesinden ya da kullanım kılavuzundan bulacağınız size en yakın yetkili servisi arayarak, garanti kapsamında tamir veya değişim yaptırabilirsiniz. Bünyemizde onarım merkezi bulunmadığından ürünlere müdahalemiz söz konusu değildir. Bu sebeple, Akofis'e gönderdiğiniz ürünler tarafımızdan da yetkili servislere gönderilmekte ve sonuç beklenmektedir. Tarafımıza sadece bilgisayar donanım ürünlerini (hard disk, modem,ana kart, kartuş, toner, vb..) gönderebilirsiniz. Bu ürünlerin distribütörleri nihai tüketici ile birebir çalışmadıklarından bu gereklidir. Ambalajından arızalı çıkan yeni ürünleriniz için 3 alternatif söz konusudur; onarım, değişim veya iade. Dolayısı ile mutlaka isteğinizi ifade eden bir not ile birlikte ürünü göndermeniz gerekmektedir.

  • Tarafımıza gönderdiğiniz ürünler de tarafımızdan yetkili servislere gönderilmekte ve sonuç beklenmektedir.
  • Garanti kapsamında bünyemize gönderdiğiniz ürünlerin ulaşım bedeli müşterilerimize aittir.
  • Arızalı ürünü doğrudan yetkili servise göndermeniz daha hızlı sonuç almanızı sağlamaktadır. (ort. 4 iş günü/ 1 hafta kazanırsınız).
  • Yetkili Servis ile problem yaşadığınızda bize başvurabilirsiniz.
  • İlk 30 gün içinde arızalanan ürünlerin kargo ücretleri MNG KARGO ile gönderilmeleri durumunda tarafımızdan karşılanır.

Dikkat: Tarafımıza yapılacak bütün gönderilerin anlaşmalı olduğumuz kargo firması ile yapılması gerekir.

 

Websitemize Hoşgeldiniz

Hizmetlerimiz hakkında daha detaylı bilgi almak için e-posta, telefon veya iletişim formumuz aracılığı ile rahatlıkla irtibat sağlayabilirsiniz.