Müşterilerinin toplam alışveriş keyfini önemseyen Akofis, iade prosedürlerinde oldukça esnek ve yapıcıdır. Tüm ürünler üretim ve tedarik aşamasında detaylı bir şekilde kontrol edilmektedir. Bütün bunlara rağmen müşterimiz, aldığı hizmet veya üründen bir memnuniyetsizlik duyarsa, ürünü teslimat tarihinden itibaren 8 iş günü içerisinde müşteri temsilcilerimizi +90 216 494 45 87'den arayarak iade ve değişimlerinizi gerçekleştirebilirsiniz. İade işlemini başlatmak için;

  • +90 216 494 45 87'den Müşteri Hizmetlerimizi arayıp, iade sebebini bildiriniz.
  • Müşteri Hizmetlerimiz sizin adınıza İade/Değişim sürecinizi başlatmaktadır.
  • İade Faturanızı hazırlamanız ve fatura numaranızı yetkiliye vermeniz gerekmektedir. (İade Faturası kargo payı dahil edilmeden [ürün birim fiyatı +KDV] şeklinde kesilmelidir.)
  • Eğer vergi mükellefi değilseniz, almış olduğunuz ürünü iade ederken elinizde bulunan firmamıza ait faturayı ürün ile birlikte bize geri göndermeniz gerekmektedir. Aksi takdirde iade işleminiz tamamlanmayacaktır. (385 SAYILI VERGİ USUL KANUNU GENEL TEBLİĞİ UYARINCA YENİ UYGULAMA!)
  • Fatura ve ürün elimize ulaştığı an iade süreciniz tamamlanmış olacaktır.
  • Fatura ve ürün tarafımıza ulaşmaması durumunda, iade süreci tamamlanmayacaktır.

İade ürün bedeli gönderilmesi;

  • İade ettiğiniz ürün ve fatura tarafımıza ulaştığı andan itibaren, takip eden 24 saat içinde ücret hesabınıza geri gönderilir. (Yurt içi çalışan bankaların çalışma gün ve saatleri esas alınır. Elden para iadesi, posta çeki vb. para iadesi yapılmaz.)

Genel iade şartları aşağıdaki gibidir;

  • İadeler mutlak surette orijinal kutu veya ambalajı ile birlikte yapılmalıdır.
  • Orijinal kutusu/ambalajı bozulmuş (örnek:orijinal kutu üzerine kargo etiketi yapıştırılmış ve kargo koli bandı ile bantlanmış ürünler kabul edilmez) tekrar satılabilirlik özelliğini kaybetmiş, başka bir müşteri tarafından satın alınamayacak durumda olan ürünlerin iadesi kabul edilmemektedir.
  • İade etmek istediğiniz ürün ile birlikte orijinal fatura (sizdeki bütün kopyaları) ve iade sebebini içeren bir dilekçe göndermeniz gerekmektedir.
  • İade etmek istediğiniz ürün / ürünler ayıplı ise kargo ücreti firmamız tarafından karşılanmaktadır. Bu durumda da MNG KARGO ile gönderim yapmanız gerekir. Diğer durumlarda ise kargo ücreti size aittir.
  • Ürün seçiminde uyumsuzluk problemi yaşanabilecek ürünler için, mutlaka uyum konusunda teknik destek alarak sipariş vermelisiniz. Bu tip ürünlerin orijinal ambalajları açıldığında iade işlemleri mümkün olmamaktadır. (Örn : hafıza kartları, bilgisayar sarf ve yazılım ürünleri)

 

Websitemize Hoşgeldiniz

Hizmetlerimiz hakkında daha detaylı bilgi almak için e-posta, telefon veya iletişim formumuz aracılığı ile rahatlıkla irtibat sağlayabilirsiniz.